בשביל להחדיר מסר לאנשים יש שיטות שונות. אחת האפשרויות היא לבצע הדפסה על ברזנט. תליית הברזנט המודפס במקום בולט תעשה לכם את העבודה.
לך תיכנס לראש של אחרים… זו משימה לא פשוטה. אך כאשר יש צורך להחדיר מסר לתודעה של אנשים אחרים יש שיטות שונות לעשות את זה. בדיוק לשם כך יושבים טובי המוחות במשרדי הפרסום ומוגיעים את מוחם בדבר הדרך להחדיר מסר בקרב ההמון. שיטות פרסום רבות קיימות בעולם, המטרה היא אחת – להחדיר מסר שיווקי שיגרום לאנשים לפעול על פי רצונם של המפרסמים. אחת הדרכים היא לבצע הדפסה גדולה ומושכת עין שתדבר עם הציבור בגובה העיניים.
כיצד מתכננים הדפסה על ברזנט?
- קופי – השלב הראשון הוא שלב הקופי ובו יוגיע את מוחו הקופירייטר ויחפש אחר הביטוי המוצלח והקליט ביותר למסר אותו מעוניינים להעביר. הקופירייטר יתכנן את המלל לצד הויז'ואל המתאים.
- עיצוב גראפי – כעת תועבר העבודה לידיו של מעצב גרפי. תפקידו ליישם את התכנון של הרעיונאי על הצד הטוב ביותר.
- הדפסה – לאחר העבודה של הגרפיקאי ניתן להעביר את העבודה להדפסה. לאחר שהוחלט כי המסר קולע והעיצוב משביע רצון ניתן לבצע הדפסה על ברזנט.
תכננו הדפסה על ברזנטים בצורה מקצועית ויסודית בשביל שתהיו מרוצים מתוצאה יעילה שעושה את פעולתה כראוי.